Dag 4 - Key West verkennen

Vandaag is het ons plan om na het ontbijt richting Fort Zachary Taylor State Park te lopen om bij het Fort en eventueel bij het strand te kijken. Eerst lopen we naar de Ron John Surf Shop waar ik een rugzak koop, aangezien mijn tasje al snel begint te snijden in m'n schouders door de dunne bandjes. Alles overgeheveld en onderweg naar het State Park! Denken we.. Het eerste stuk van de route lopen we prima, ondanks de hitte. Het laatste stuk zijn ze echter aan de weg bezig en kunnen we op Google maps niet meer zo goed zien welke kant we op moeten. Uiteindelijk hebben we het opgegeven en zijn we een beetje oververhit terug naar het hotel gelopen. Daar we koelen we even af en plonzen we even in het zwembad. Als we weer een beetje op temperatuur zijn, rijden we naar de Publix om onze voorraad drankjes en snacks aan te vullen. Voor het avondeten nemen we salades en vers belegde broodjes mee.

We glippen ook even de Ross Dress for Less binnen, waar we niet met lege handen uit komen! In de blogs van Miami heb ik het niet eens genoemd, maar ook daar hebben we de Ross van binnen gezien haha. Na het eten lopen we Duval Street nog even af en kijken we naar de zonsondergang op Mallory Square. Op 'onze' veranda drinken we nog een Corona voor we onze stapelbedden induiken.

See you later alligator 🐊!