Bloed kruipt waar het niet gaan kan..

..want we gaan tóch weer naar Florida!!

Deze keer met een compleet ander gezelschap, maar ik ga weer terug naar mijn favoriete plek op deze aardkloot! In de eerste week verkennen we Miami & Key West, de twee daarop volgende weken verschansen we ons in een villa in Sandy Ridge, Davenport om vanuit daar te genieten van het moois dat de Orlando area te bieden heeft.

De vorige keren had ik rond deze tijd al de nodige berichten op m'n blogs geplaatst, maar dit jaar heb ik tot (bijna, we hoeven nog maar 10 dagen te wachten!) het laatste moment getwijfeld of ik wel een blog bij wil houden. Ik heb er voor gekozen er wel eentje aan te maken and to go with the flow van de vakantie. Als ik er zin in heb en de lengte/drukte van de dag het toelaat schrijf ik een bericht, zo niet dan niet! Ik vind het namelijk wel heel leuk om na de vakantie nog eens terug te lezen wat we ondernomen en beleefd hebben.

In een andere post zal ik uit de doeken doen waar we verblijven en wat onze globale planning is, see you later alligator!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 11 - It's my birthday!

Onze reis & het gezelschap

Dag 6 - Van Key West naar Fort Lauderdale